Insula goes Uganda
Welkom op het forum van 'Insula goes Uganda'. U kunt alle berichten bekijken, maar wij raden u aan om in te loggen of te registreren zodat u berichten kunt posten en deel kunt nemen aan discussies.

Veel plezier en graag tot ziens!
Insula goes Uganda
Welkom op het forum van 'Insula goes Uganda'. U kunt alle berichten bekijken, maar wij raden u aan om in te loggen of te registreren zodat u berichten kunt posten en deel kunt nemen aan discussies.

Veel plezier en graag tot ziens!
Insula goes Uganda
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Insula goes Uganda


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenUCCF
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Laatste onderwerpen
» Aan alle Ugandatijgers
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyma mei 09, 2011 10:00 am van serdar13

» foto's van 2011 van Joris van den Enden
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyma mei 09, 2011 12:58 am van Loesenpeter

» Oegandatijgers
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyma mei 09, 2011 12:49 am van Loesenpeter

» Foto's van Insula in Uganda 2009
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyzo mei 08, 2011 12:29 pm van Loesenpeter

» bericht voor Daphne Kleinman
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyza mei 07, 2011 7:28 pm van caroline kleinman

» laatste dag in Uganda
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyza mei 07, 2011 8:46 am van karin

» berichtje voor wesley
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyvr mei 06, 2011 8:54 pm van RonSebes

» Nog een berichtje voor Daphne van Emmerik
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyvr mei 06, 2011 12:24 pm van a.j.kolthof

» bericht voor Marthello over Jade
Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyvr mei 06, 2011 9:50 am van karin


 

 Weer een berichtje voor Daphne (Van E)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
helen kolthof




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 21-04-11

Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Empty
BerichtOnderwerp: Weer een berichtje voor Daphne (Van E)   Weer een berichtje voor Daphne (Van E) Emptyzo apr 24, 2011 10:52 am

Hoi Daphne,

Vrolijk Pasen! Hoe is het nu, gaat het inmiddels beter, ik bedoel wat gewend aan de warmte, de beestjes en alle andere dingen die anders zijn dan anders?

Het is hier nog steeds prachtig weer en dat is uniek voor Nederland, we gaan daar heerlijk van genieten. Zoals je weet gaan we vandaag weg voor een week en het ziet er naar uit dat we de hele week mooi weer krijgen, dus ook wij gaan smeren!

Inmiddels zijn er veel bekenden die regelmatig op deze site kijken of er berichtjes of foto's zijn, om maar een glimp van je te kunnen bemachtigen.
Hopelijk krijgen we binnenkort wat verse foto's, dat zou leuk zijn, maar bedenk mij ook dat dit niet overal mogelijk is.

Nou geniet van alles, groeten daar aan iedereen (zijn jullie een beetje aardig voor de leiding)?

Dikke zoenen van mama, AJ en Stijn natuurlijk (die mist je best)!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer een berichtje voor Daphne (Van E)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Weer een berichtje voor Dapnhe van Emmerik
» Berichtje voor Daphne van Emmerick
» Berichtje voor Daphne van Emmerik
» Berichtje voor Daphne van Emmerik
» Nog een berichtje voor Daphne van Emmerik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Insula goes Uganda :: Reis 2011 :: Discussie-
Ga naar: